De laatste dagen in Atlanta

25 september 2018 - Atlanta, Georgia, Verenigde Staten

Afgelopen zondag hadden we een rustdagen bij de pool. Heerlijk even niks doen en lekker in het zonnetje. Het is hier voortdurend heel,erg warm dus wordt je een beetje loom.
Maandag naar het Georgia Aquarium geweest. Wat prachtig dat zeg, echt geweldig. We hebben er zeker 4 uur doorgebracht en de foto’s zijn het bekijken waard. Daarna nog een bezoek gebracht aan de College Hall of Fame van Atlanta ook erg gaaf om te zien. Daarna weer heerlijk gegeten bij Mallone’s.dit restaurant zit aan de overkant van ons hotel,en heeft echt het heerlijkste eten en de kwaliteit en service is ook van het hoogste niveau, en dat tegen voor ons begrip hele redelijk prijzen, ik geef toe voor de gemiddelde Amerikaan wel wat duurder dan de reguliere restaurants.

Dinsdag
Vandaag de laatste dingen gekocht in, jawel, weer een outletcentrum. Ik nogveven parfum en Carmen en Dennis nog even 2 paar Vans voor Blokpoel jr.
Daarna de koffers vast op orde gebracht, ingecheckt voor de vlucht morgen en voor de laatste keer een hapje wezen eten bij weer Mallone's.

Onze reis is weer ten einde. Morgenmiddag rond 4 uur vliegen we naar Frankfurt alwaar we daarna met een anderhalf uur doorvliegen naar Amsterdam waar we donderdagmorgen rond half 11 aan hopen te komen.

De Us was weer geweldig, ik zal het missen en vooral de vriendelijkheid en de goede manieren van de Amerikanen . De schone straten en het heerlijke gevoel van vrijheid. Heerlijk was het om voor korte tijd in een land te mogen zijn waar de normen, waarden en tradities nog gewoon mogen worden uitgestraald.
Ik zal het missen.

Groetjes van ons de foto’s van maandag voeg ik morgenochtend nog even toe.

1. Wil:
    26 september 2018
    Goede terugreis. ✈️
  2. Wil:
    26 september 2018
    Thx Willie komt goed met helaas voor jou maar 4 vingerhoedjes sorry ze hadden hier verder niets ik kijk nog op het vliegveld. Tot maandag