Woensdag en donderdag update

6 september 2018 - New Orleans, Louisiana, Verenigde Staten

En daar zijn we weer, losgelaten uit de schuilkelder 🤗🤗, grapje dus, totaal geen orkaan gezien en gisteren een lui dagje bij het zwembad doorgebracht. Daarna heerlijk gegeten bij de Cheesecake factorie. Dus woensdag verder weinig meegemaakt . Vandaag, na weer een heerlijk ontbijtje, eerst even zitten relaxen met een paar bakkies koffie. Het is hier buiten dat het ruim 35 graden is, vreselijk benauwd met een luchtvochtigheid van 90%. We hebben dan ook niet zo veel energie om nog iets te gaan bekijken. Vanmiddag even naar een winkel in babyartikelen geweest en daar heeft Carmen allerlei flessen en spenen van dr. Brown gescoord tegen een fractie van de prijzen in Nederland. On een indruk te geven, 3 flessen voor de prijs van 1 inpons kikkerlandje. De prijzen van allerlei dingen liggen hier ver onder dep rijzen van Nederland en wij als echte Hollanders 😜 hebben dus al een koffer vol gescoord. Vanavond lekker pizza gegeten oh en van,orgel nog even de was gedaan zodat wij met alles weer schoon morgen de reis naar Memphis kunnen beginnen. Morgenochtend na het ontbijt afscheid nemen van de werkelijk geweldige staf hier. Vandaag nog even de tank van de auto volgegooid voor het werkelijk belachelijke bedrag van $2,34 per gallon. En de Amerikanen maar klagen dat de benzineprijs hier zo hoog is. Even voor wie niet weet hoeveel een gallon is dat is 4,7 liter dus de prijs per liter is €0,60. Het kan dus bij ons ook wel goedkoper lijkt me 😂.

Dit was het weer even voor nu. Goodbye beautifull New Orleans. Memphis here we come.

1. Wil:
    7 september 2018
    Bedank weer voor het gezellige verhaal. Ik lees het met veel plezier.
  2. Monique:
    7 september 2018
    Je kan het zo vermakelijk vertellen.😜.
    Jullie zijn nu onderweg naar Memphis.
    Have a safe trip. Xxx