Inmiddels al weer een paar dagen in het werkelijk prachtige Atlanta

21 september 2018 - Atlanta International Airport (hartsfield Jackson), Georgia, Verenigde Staten

Even weer een verslagje van het heden. Vanuit Nashville Tennessee dinsdag in ruim 4 uur naar Atlanta gereden. Ingecheckt in La Quinta Inn vlak bij het vliegveld. Werkelijk een prachtig hotel met goede kamers, lekkere zitjes en ontzettend hartelijk personeel.

Woensdag een dagje zwembad gedaan, wat mij de gelegenheid gaf weer eens lekker een boek te lezen. Eind van de dag heerlijk gegeten aan de overkant van het hotel,dus hoefden lekker niet met de auto, bij Mallone bar en grill. We krijgen er nog korting ook als we de kamerpas van het hotel laten zien 🤗🤗 echt bizar.

Donderdagmorgen in de auto naar Atlanta downtown. Ligt hier ongeveer 10 min. Vandaan maar er is zoveel verkeer, er gaan aan weerszijden 7 banen, dat je er wat langer over doet. Parkeerplaats gevonden voor $10 voor 8 uur parkeren. Is heel redelijk gezien het feit dat hier meer auto’s dan parkeerplaatsen zijn. Was vlakbij World of Coca Cola dus erg handig. Bij de ingang van Coca Cola de Atlanta City Pass gekocht. Dit scheelt een hoop geld als je al de headlines van Atlanta wilt bekijken maar dit ter zijde.
Geweldige rondleiding gehad die al begon met een gratis blikje cola naar keuze. Om half 11 in de ochtend 😂😂. Echt prachtig daar en geweldige mensen daar die al je vragen beantwoorden en je door het hele museum leiden. Foto’s voeg ik morgen toe in het album Atlanta. Daarna koffie gedronken en in de middag naar CNN geweest. Wat een gebouw zeg, en we kregen een VIP tour, alleen wij vieren inplaats van een hele groep. De hele rondleiding loopt er een beveiliger mee. Wat een gebouw zeg, echt indrukwekkend . Ze hadden zowel bij coca cola als CNN geen vingerhoedje Willie. Heb wel een vingerhoedje van de Staat Georgia voor je hoor.

Eind van de dag ons weer in het drukke verkeer gestort naar het hotel. Wat een prachtige stad met al die mooie gebouwen. In het hotel even lekker gezeten en daarna een pizza besteld. We hadden geen puf meer om weer weg te gaan.

Vrijdagmorgen vroeg ontbeten en gelijk in de auto naar de grote Apple Store in het duurste gedeelte van Atlanta. Wat een winkels zeg leek Rodeo Drive in LA wel. Prachtige buurt overigens . Er stonden hele rijen bij de Apple Store mssrvweckondrn al snel de bestelling doorgeven. Rob wilde de nieuwe Apple Watch 4 en deze is vandaag te koop, vandaar de rijen natuurlijk.
Met het nieuwe horloge weer in de auto om een half uurtje verder weer uit te stappen bij de baby store waar Carmen en Dennis ( en ik natuurlijk) nog war spullen voor blokpoel junior eisten te vergaren. Het is hier allemaal een stuk voordeliger dus komen wel terug met van alles en nog wat. Daarna weer in de auto weer half uurtje verder gereden Naar de outlet buiten Atlanta gereden, hier nog wat rondgestruind , en ja, ik heb er nog wat gevonden. Weer een paar schoenen voor de prinses. Convers deze keer. Carmen nog gekeken naar kleine uggs en timberlands maar die waren nog bedt duur om zo maar op de gok mee te nemen dus niet gedaan. Ik had inmiddels voor blokpoel junior ook nog leuke gympen van converse gescoord dus het kind zal voorlopig niet zonder schoenen zitten. Bij de Gap hadden ze nog leuke koopjes dus ook even meegenomen. Bij Tommy Hilfigfer nog wat leuks gescoord en daarna gaan eten bij, jawel ik mocht nog een laatste keer, DE PANDA EXPRESS.

Daarna bepakt en bezakt weer door de avondspits terug Naar het hotel. We werden weer super enthousiast ontvangen en zitten nu lekker met een drankje buiten. Het is hier nu 9.00 PM maar nog steeds bloedheet.

Morgenochtend zet ik alle foto’s er weer op. Dat is bij jullie dus morgenmiddag want we hebben nog steeds 6 uur vroeger hier. Decplannen voor morgen zijn eerst nog wat was doen en dan naar de ZOO van Atlanta. Later meer hierover. Dit was het eeer even voor nu. Dikke kus van ons allemaal vanuit een prachtig Atlanta 😘💋.

1. Monique:
    22 september 2018
    Leuk stukje weer van jullie avonturen, geniet van de laatste dagen in Atlanta. Xxx