Woensdag vanuit Memphis naar Nashville

16 september 2018 - Nashville, Tennessee, Verenigde Staten

Woensdag  vanuit Memphis vertrokken naar Nashville. In de middag ingecheckt in het hotel. Hapje wezen eten en vroeg naar bed. Donderdag  na het ontbijt even naar de mall geweest. Daarna downtown getrokken. De place to be in Nashville is Broadway en  second aveneu. Veel barretjes met livemuziek en natuurlijk de geweldige laarzen. Heb ik natuurlijk gekocht. Correctie van Rob gekregen 🤗🤗 en ook Carmen en McKayla een paar western boots. Foto’s staan erop.

Donderdag een dagje naar Chattanooga en omgeving geweest. Echt prachtig daar. Ligt overigens niet in Tennessee maar in Georgia. Het is daar een uur later dus een korter dagje haha. Met de trein naar boven geweest. Gaat stijl omhoog 220ft in 7 minuten. Super gaaf. Boven heb je een prachtig uitzicht en ook de film gezien over de slag om Chattanooga tijdens de civil war. Daarna weer met de trein naar beneden en een stukje verderop naar lookout mouintain waar je over 7 staten kunt kijken. Een soort 3 landenpunt maar dan anders. Carmen en Dennis nog in het elfengebeuren geweest. Een grot die echt super is gemaakt als elfendorp. Prachtige omgeving daar ook.

Vrijdag wat rondgereden in de omgeving. Tussendoor natuurlijk het nodige gegeten en gedronken.

Zaterdag een prachtige rondleiding gehad op het landgoed van Andrew Jackson. Voor degene die dit niet weten hij was de 7e president van de US. Echt mooi stukje geschiedenis. En voor Willie een vingerhoedje meegenomen van de Mansion.

Ik zet alle foto’s er op.

Dit was weer een korte update van ons uit een warm Nashville. En ja, ik weet dat we vaak in de Mall zijn maar daar hebben ze airco dus lekker koel. Ik zelf heb best een beetje last van de benauwde warmte, weinig energie. Nu de was aan het doen op deze zondagmorgen .
Morgen de verjaardag van Dennis vieren.
💋💋

1. Wil:
    17 september 2018
    Je bent een schatje. En zo leuk dat je weer een vingerhoedje hebt gescoord.
    En toch weer leuk om telkens je mail te kezen van jullie belevenissen. 💋💋